tisdag 21 januari 2020

Snickra kryddhylla

Missa inte vår grymma rea under Black Friday. Hitta De Bästa Erbjudanden Online! Spara - % På Online Shopping. Nu 50%, 60% även 80% lägre pris! Den här kryddhyllan är gjord av en lastpall.


Benen eller medarna (som pallen står på marken med) har bänts loss… Varannan planka har tagits bort och blev.

Vi valde att samla alla burkar på skåpdörrens insida i en kryddhylla. Det är rätt roligt att snickra ihop lite saker till hemmet. Förra gången blev det en kryddhylla, nu var jag sugen på en tidningshylla.


I möbelsnickaren Moa Brännström Otts nya bok finns projekt för såväl veteranen som för den. Då har jag “ snickrat ” ihop en egen kryddhylla ! Man har en känsla av att “detta borde kunna bli smidigare” men i butikerna hittar du.


Jag tänker bygga en ny kryddhylla till köket. Den gamla är ful och även sönderbruten av tidigare ägare. Funderar på att köpa ett hyllplan på.

Jag vill ha en kryddhylla i min husbil men inte hittat någon som passar. Jim snickrar ihop ett bord som är lätt att lagra, flytta och ställas upp. Bara inte kommit mig för att snickra ihop den ännu. Eller så får man produktutveckla kryddhyllan lite, tänk möjligheter istället.


Läs även: tips för att odla kryddväxter. Gör själv måla om möbler snickra uteplats DIY Inredning. Hyllor och konsoler – en bra start till bättre förvaring. Till böcker och kläder, i finrum, garderob och hall.


Hos oss hittar du snygga vägghyllor till låga priser. Välj bland vårt utbud av hyllor med eller utan konsoler, i massor av olika färger och stilar. Inlägg om kryddhylla från Ikea skrivna av.


Nej jag vill inte ta över sådana uppgifter men allt jag. Hemma hos GrandmasHomeandGarden. Snygg inredning behöver inte vara dyrt. På Rusta hittar du allt du behöver för att förnya ditt hem i olika färger och mönster.


Bland projekten finns köksföremål som kryddhylla, knivställ, skärbräda och örttork. Här kan du se vad jag gör om dagarna Älskar att fixa och ändra om i hemmet målar, snickrar och syr.


Köket är stort och rymligt.

En fin detalj är det rutiga golvet i vitt och grått som Therese har målat. Kryddhyllan har paret snickrat. Titta på bilderna av kryddhyllan med fack för.


De som köpt den här boken har ofta också köpt Snickra steg för steg. Omlackade köksluckor med nya handtag, ny bänkskiva med underlimmad diskho, egentillverkad och måttanpassad kryddhylla, ny kitchenboar tapetsering, målning. Snickra en kryddhylla Väv ett grytunderlägg Väv ett bakgaller Slöjda ett bakbord Recept på Kerstins goda grötbullar. I gruppen Snickra och tälj.


Ska du börja fira dig nerför husväggar, eller bör jag vänta mig en personlig kryddhylla ? Jeg lar Erich snekre selv i dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.