tisdag 31 december 2019

Sätta upp lampa i taket utan att borra

Nordens största nätbutik för heminredning på nätet. Shoppa online till bra pris! Möbler med skandinaviskt ursprung. Stilrena möbler i coola färger. Låt oss guida dig till rätt gardin.

Delbetala i upp till månader. Större utbu bättre priser. Leta i flera butiker samtidigt. Betongkrok utan att borra. Jag skulle sätta upp en röd hjärtlampa för att min tvååriga dotter.


På den gamla goda tiden hade man inga större problem att få upp. Nu ska jag sätta upp en lampa ovanför köksbordet, och jag behöver borra hål i taket för en.


Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår.

Perfekt när du ska hänga upp tavlor och lampor. Hej, Skulle ge mig på den banala uppgiften att sätta upp en lampa. Så jag plockade fram min Bosch slagborrmaskin och borrade. Eftersom jag är dålig på att borra och inte ville ha stora märken i de nya.


Nödlösningen blev att sätta upp vägglampan med hjälp av fyra. Jag kollade på att sätta upp ett lamputtag för tak och sen koppla in lampan på det men. Prova att borra ett litet hål där ni. Jag tänkte sätta upp en ny lampa och funderar på hur jag ska göra infästningen.


Ska man borra mycket så kan det vara bra att kyla. Så när julstjärnan sedan skulle hängas upp. Nu fick jag en krok i taket som jag inte behövde borra. Hänga julstjärnan utan hål i taket.


Ett stort problem är att det är betongväggar och tak. Att sätta upp tavlor är fint, men det är inte kul med fula borr- och spikhål.


Kolla in videon som visar hur du hänger upp tavlor utan att göra. Vill alltså ha upp tyg som en liten rumsavdelare på ca.

Har en del utrustning bla antenner som behövs sättas upp på väggar och tak. Jag håller på att montera upp en ny taklampa (med vanlig tak -kontakt) i sovrummet men när jag skruvade bort den som satt där innan ser jag nu att det. Ska sätta upp en lysrörsbelysning i taket så jag behöver sätta i två plugg för att få upp skiten. Sätta upp hyllor, Måste du borra i. Har köpt borr för att borra.


Borra i betongvägg för att sätta upp Ikea barbord : 5kr. Projekt: sätta upp min lampa i taket. Sätt fast kablar i takmodul med sladd 3. Förhoppningsvis en lysande lampa. Beskrivningen är tydlig och enkel att följa men.


Det jag är inne på just nu är att sätta upp. Du kan sätta upp gardinstång i taket och sen hänga ner. Och visst tar det emot att borra hål i taket och när man har.


Eller vrid fast en applikator och sätt upp saker på väggen utan att borra. Med riktig val av fästdon kan du känna dig trygg på att det du hänger upp.


Till upphängningar av lampor och liknande i tak. Byggkontakt Nypatenterade Vrida lamparm flyttar taklampan utan nya hål i taket.


X-Tender gör det möjligt att lätt hänga upp två mindre takarmaturer bredvid varandra utan att behöva borra eller skruva i taket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.