måndag 29 juni 2020

Stora träkulor med hål

Stort utbud av Träprodukter. Se vårt sortiment direkt online! Obehandlade träbollar med genomgående hål. Av björk, trävita med genomgående hål.


Kika igenom vårt stora utbud av billiga träpärlor, du kommer inte att bli. Så nu när du hittat hit, har du förhoppningsvis nått ditt mål i jakten på små träklot.

Här hittar du pärlor med STORA hål. De finns i många olika material såsom glas, metall, strass, trä m m. Du gör enkelt ett eget smycke i Pandorastil genom att. Fri frakt på köp över 5kr. Rapportera en annan bildRapportera den stötande bilden.


Saknar du något i sortimentet? Håll ut - vi fyller på med nya varor kontinuerligt. Träkulor, med genomgående hål.

Nu har vi fått fler träkulor. En ny svagt blålila kula, mm med ett hål på mm, ej genomgående. Jag använde en del av en gammal träljusstake, en kula med färdigt hål för ljus.


Smyckesset stora träkulor. Borra där hålet redan är. Angivet pris avser en förpackning med st pärlor. Upptäck vårt stora sortiment av elektronik och automation.


Jag är på jakt efter träkulor med hål i för att tillverka en lampa. I skallran finns det tre stora färgglada träkulor som ger. En underbart fint och vackert barnvagnshänge med träkulor av. Träpärlor stora hål - PÄRLOR MED STORA HÅL.


Slängde en snabb titt på min lista med olika DIY-idéer och insåg att i. Med hjälp av en 25-bladborr, borra fyra hål i botten och slå ned. Här kommer en jättefin ljusstake med träkulor som passar bra. Greppleksak med stora pastellfärgade giftfria träkulor på ett snöre.


Hålen i kulorna är koncentriska vilket gör att de rör sig på ett roligt och. Sticka en disktrasa med fina flätor.


Kolla med din brädgård eller byggfirma om de kan hjälpa till att såga upp lagom stora bitar om du inte har en såg hemma.

Enkel gunga med träkulor. Handtagen gjorde jag genom att först göra hål med. Halsbandet har justerbar längd. Gjorde en lite större pappersmobil med.


Men jag har faktiskt pysslat med pärlor jag med, eller träkulor. Söker du pärlor med stora hål ? Dessutom har vi en stor pysselhörna till. Vid montering av strömbrytare eller rördragning krävs ofta stora hål. Det kräver särskilda borrformer och specialmaterial.


Det går bra att använda fler träbitar och kulor än vad jag använde om du vill ha en större gunga. Unbranded Armband med träkulor i svart eller brunt.


Rondell, facetterad - Grön AB med silverpläterad öljett. Att borra ett hål i tv-bänken­ mot. Mörkt grå glaspärla med stort hål. Passar till ormlänk och läderband.


I julklapp till min syster gav jag en ljusstake som jag har gjort utav träkulor. Först borrade jag ett hål i dom största kulorna och fäste en ljusbehållare i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.