tisdag 24 oktober 2017

Snygg kryddhylla

Missa inte vår grymma rea under Black Friday. Hitta De Bästa Erbjudanden Online! Spara - % På Online Shopping. Nu 50%, 60% även 80% lägre pris! Fast alla vill inte ha kryddorna framme.

Vill man inte att de ska synas, så kan man montera in en kryddhylla på insidan av skåpdörren. Den här säljs på smarthem. Har du en fråga av något slag, vill boka en föreläsning eller vill komma i kontakt med mig?


Fyll i formuläret nedan så återkommer jag så fort jag kan. Kryddor som förvaras ljust och varmt, mister snabbt sin kraft. En av de smartaste prylarna jag äger, en kryddhylla fastskruvad på insidan av skåpdörren.


Med snygga och funktionella örtkrukor kan du året om odla örter som basilika, rosmarin, oregano och timjan.

Här är exempel på både smart och snygg förvaring i köket. En smart och dold kryddhylla med bra översikt när den dras ut. Det blir dessutom snyggare och ger köket en proffsig känsla.


Här hittar du inspiration och inredningsidéer till ditt hem för kryddhylla. StyleRoom är Sveriges största inredningscommunity och visar inspirerande bilder från. Går det att göra en kryddhylla snygg ? Att köpa separata burkar och hälla över går ju.


Snygg kryddhylla från Black disign smide. Stilren och funktionell kryddinsats i metall som skapar en snygg och smidig överblick för dina kryddor. Stabil, lättplacerad och snygg.


Precis vad jag hoppades på! Kryddhyllan monteras innanför en lucka. Skruvar till insidan av din skåp dörr (skruvar medföljer). En snygg förvaring alternativ 24.


Till böcker och kläder, i finrum, garderob och hall.

Organisera dig lycklig, känns det igen? Funkar oftast väldigt bra i teorin, men i praktiken är det lite mer komplicerat än så tyvärr. För några dagar sedan hälsade jag på min syster i Göteborg och det blev lite shopping och lunch. Hyllor - Förvaring ᐈ Avslutad jul 19:10.


På HM Home hittade jag denna snygga kryddhylla. Super snygg kryddhylla i trä med smart hängdel för. Så snyggt att baka in den i väggen så där! Vi har också en kryddhylla som vi fått av Ankis föräldrar.


Behåll den gamla kryddhyllan men göm den bakom två snygga luckor så får du en välbalanserad helhet i ditt nya kök. Samtidigt gör du det svårt för damm och. Det är inte bara det yttre i köket som ska vara snyggt och klara av slitage i flera år framöver, utan även det inre.


Därför är det viktigt att. Någon som har någon smart lösning på en utdragbar kryddhylla ? Här är en liten inspirationsbild som jag har. Jag har ca 10cm mellan vägg och ugn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.