måndag 30 oktober 2017

Jennys matblogg lax fetaost

Vi gjorde en laxrätt när vi var nere i stugan som jag måste skriva om. Den blev ruskigt god- och tog inga många minuter att förberada. Har precis fått klart bilderna från gårdagens middag, jag jobbar med en för mig ny dator nu, då min tidigare har börjat strejka. Och det är inte det lättaste.


Krispig filodegspaj med en fyllning av lax och fetaost. Passar lika bra till fest som till vardags. Jag var helt oerfaren av att laga mat men dina recept är enkla o smakar så otroligt bra!


Jennys matblogg lax fetaost

Strö över knaperstekt bacon, smulad fetaost och. En riktigt god grekisk sallad Grekisk lax Grekisk. Gott och enkelt recept på lax med fetaost.


Jennys matblogg lax fetaost

Enkel ugnsbakad lax under ett täcke av yoghurt, fetaost och örtkryddor. Ett snabblagat och utsökt recept på ljummen pastasallad med varmrökt lax. En underbar sallad med varmrökt lax och kräftor. Lägg i frysta spenatbitar och smula över fetaost.


Jag älskar lax och lagar det väldigt ofta och det här va den godaste laxrätten jag ätit! Lax, fetaost och grönsaker Recept En obeskrivligt god lax, som steks under ett täcke av kesella. LAX MED ASIATISKA SMAKER Smaker explodera i munnen söt, syrlig. Bakad fetaost med tomat, oliver, lök och oregano.


Jennys matblogg : Italiensk. En blogg som på bara några år växt till Nordens största. Välkomna in och låt er inspireras. Inlägg om Lax skrivna av brigranis.


Ugnsbakad lax toppad med ett täcke av smulad fetaost, crème fraiche och spenat. Du använder en gammal webbläsare som vi saknar stöd för. Vi rekommenderar att du uppdaterar din webbläsare då sidan inte fungerar korrekt i din nuvarande version. Baconlindad lax med fetaost.


Lax i ugn är enkelt att göra och lagar sig praktiskt tagit på egen hand. Om du vill laga en härlig rätt med lax ska du testa det här receptet på laxlasagne med fetaost som har otroligt fina smaker och en perfekt, krämig konsistens. Sötpotatiswraps med fetaost och kryddiga bönor är en given vegofavorit.


Står just nu och bakar lite italienskt brö kikar förbi medan det står på jäsning. Bröd är något som vi äter mycket men på senaste tiden har jag bakat det. En till favoritlax jag lagat massor med gånger.


Så goda smaker och fräscht! Det här behöver du till portioner: portionsbitar med lax. Lax med kokt brysselkål, och denna maträtt kan serveras med potatis om man önskar, och laxen är riktigt god! Spenatpaj med fetaost, en smakrik och lättlagad paj som är lika omtyckt på fester som till vardags.


Jennys matblogg lax fetaost

Godkväll vänner Ursäkta frånvaron här på bloggen, det är bara så mycket att göra just nu. Servera gärna detta recept med en fräsch grönsallad. Och hur roligt det än är så är det mycket tid som.


Ta fram en ugnsform som laxen får plats i. Ugnsstekt lax med fetaost och örter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.