torsdag 29 juni 2017

Påse för matlåda

Missa inte vår grymma rea under Black Friday. Spara - % På Online Shopping. Kvalité för hemmafixare och proffs. Bästa sättet att förvara maten på.


Vissa saker är enklast att bara lägga i en påse, men det finns smarta lösningar för det.

På mitt jobb har det införts att man under inga omständigheter får lägga in sin matlåda med en påse (typ ica-kasse) runt. Väskor Inredning och prylar designat av Lagerhaus för dig, ditt hem och dina vänner.


En praktisk påse som går att använda om och om igen är smart och. Ha med dig lite sallad i påse att toppa med. Med en matlåda hemifrån istället för att äta ute på lunchen kan du spara in tusentals kronor på ett år.


Matlådor är perfekta för barnens utflykter och för att förvara rester. Matlåda i glas, st perfekt för picknick (0).

Maten håller sig kall och fräsch länge. Den är snygg, smidig och skön att använda. Perfekt för mig som alltid tar med egen matlåda så fort jag reser nånstans.


Behöver jag lasta matlåda på cykel brukar jag. Papperkassar för blommor eller liknande har kanske. Kör jag bil lägger jag påsen med matlådan i på.


Nu har jag en ny liten kasse för min matlåda. Inget snajdigt utan bara rakt upp och ner sömnad. Tänkte bara tipsa om att istället för att nåla i. Tyvärr blir det aldrig matlåda i min väska för den är. Håll koll på kalorierna och pengarna.


Ta med lunchlåda till jobbet. Ett tips är att spara pengarna du sparar på att ta med matlåda istället för att käka utelunch. Välj en rostfri matlåda för hälsan och miljön.


En matlåda med fyra praktiska fack och ett fint grönt lock.

Mustiga grytor, soppor och gratänger är extra god mikromat. Här har vi samlat våra bästa tips för att lyckas med den perfekta matlådan.


Ha alltid en vattentät påse till hands för att skydda ömtåliga saker från överraskande regnskurar! Hur är ett bra recept för matlåda ? För att min kommande vecka ska bli. Det ska gå bra att värma matlådan i mikrovågsugn, alternativ äta kallt.


Info för värmeskåp för matlåda. Få resultat från sökmotorer i en! Dock ser den inte bara ut som papper, den ÄR papper. Vi får se hur länge den håller. Min höll i ett halvår åtminstone.


Fin matlåda från Sprouts med björnmotiv. I samma serie och design fås även återvinningsbara påsar för mellanmål och mackor.


För bort pannan från värmen när morötterna mjuknat ordentligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.